Ik vroeg me af...
Ik vroeg me af...
Over een tijdje (ik reken op de grote vakantie) krijg ik eindelijk een spiksplinter nieuwe computer
Ik ga dan gelijk AA checken natuurlijk....
En stel nou dat ik t super leuk vind, zou er dan een plaatsje bij Trolls voor me vrij zijn?
hope so... lijkt me leuk
Ik ga dan gelijk AA checken natuurlijk....
En stel nou dat ik t super leuk vind, zou er dan een plaatsje bij Trolls voor me vrij zijn?
hope so... lijkt me leuk
Still loving my Salvation buddy's.....
- -=TROLLS=-Barticus
- ~GiantTroll~
- Child_of_Q
- ~HeadTroll~
Je zal wel stevig af moeten kicken van de mindless killing rambo the idiot style vrees ik.
Maar aangezien je ook wel eens een ander bepaald spelletje speelt dacht ik ( ik krijg het niet uit me vingers ), herken je wel dingen snel.
Download het, speel het en proef het zou ik zeggen.
Dan zien we wel of je het wel leuk vind.
De meeste FA gangers gruwelen bij AA, ik moest ook een gedaante verwisseling ondergaan en mijn speelstijl compleet verklooien voor dit spel.
God provides, Men decides...
(Gave avatar eh!! Beken maar jullie zijn jaloers!)
(Gave avatar eh!! Beken maar jullie zijn jaloers!)
- Tha_Burner
- ~TurboTroll~
been there done that gaat best welChild_of_Q wrote:
Je zal wel stevig af moeten kicken van de mindless killing rambo the idiot style vrees ik.
of je mede clanners je dat in dank afnemen is dan nog maar de vraag
30 seconds to mars - capricorn
So I run, hide and tear myself up
I'll start again with a brand new name
And eyes that see into infinity
I will disappear
So I run, hide and tear myself up
I'll start again with a brand new name
And eyes that see into infinity
I will disappear
Ok, kheb het nou een paar uurtjes gespeeld, en tis op zich wel een aardig spelletje
alleen:
- ik kom de meeste servers niet in... te lage honor
- ik weet nog wel dat ze bij FA soms zaten te zeiken dat je niet kon zien wie bij wie was... nou kheb geleerd dat je bij AA eerst moet kijken of ie een rugzak om heeft, en dan mag je pas wel of niet schieten En hoe kan je dat zien als ie 100 meter ver weg staat?
Eigenlijk wil ik eens in een server met een Troll, die me de fine kneepjes uitlegt
alleen:
- ik kom de meeste servers niet in... te lage honor
- ik weet nog wel dat ze bij FA soms zaten te zeiken dat je niet kon zien wie bij wie was... nou kheb geleerd dat je bij AA eerst moet kijken of ie een rugzak om heeft, en dan mag je pas wel of niet schieten En hoe kan je dat zien als ie 100 meter ver weg staat?
Eigenlijk wil ik eens in een server met een Troll, die me de fine kneepjes uitlegt
Still loving my Salvation buddy's.....
uuuhh... dan alsnog moet je erop letten of ze wel of nie een bacpack hebbenCasel_X wrote: - ik weet nog wel dat ze bij FA soms zaten te zeiken dat je niet kon zien wie bij wie was... nou kheb geleerd dat je bij AA eerst moet kijken of ie een rugzak om heeft, en dan mag je pas wel of niet schieten En hoe kan je dat zien als ie 100 meter ver weg staat?
je leert het ook een beetje aan de kleur te zien die het mannetje heeft. Maar hier krijg je vanzelf wel handigheid in.
I will be back!!!
hmmz...
maybe that's because I'm a BOOMERANG!!!(and a DUCK)
BOOMerang[Salvation]
Ex-Troll...
hmmz...
maybe that's because I'm a BOOMERANG!!!(and a DUCK)
BOOMerang[Salvation]
Ex-Troll...
niet meteen gaan piepen he...Casel_X wrote:nee hoor... niet antwoorden.. laat die jongen maar stikken he...
Misschien wel ff erg druk met anderen dingen, misschien je vraag nooit gezien... bekijk deze threads ff (bevatten veel antwoorden op diverse vragen)
http://www.trolls.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=331
http://www.trolls.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=341