Halloween, tijd om dit te vieren bij de tandarts.

Off topic chatter here and ONLY here:D
Post Reply
Child_of_Q
~HeadTroll~

Halloween, tijd om dit te vieren bij de tandarts.

Post by Child_of_Q » 31 Oct 2003 11:49

Scope

Vandaag is het 31 oktober 2003, vanmorgen keek ik eens verlekkerd op de blote dames kalender en kreeg terstond een interesante bloedstilstand.
Wat wil het, regulier tandarts bezoek op een dag die we kennen als Halloween.
Raaaaaah! Freddy Krueger dacht ik meteen. Halloween + Vrijdag de 31e (omgekeerd lees je vrijdag de 13e....)
Wat wil je nog meer je mag op "werkbezoek" bij Freddy Krueger in zijn hol, waar ie visite heeft van zijn maatje (mondhygieniste) Jason uit Friday the 13th.

Q kon aan de bak dus.
Druilerige vrijdagochtend, mistige figuren op de weg, opengebroken hobbelige wegen waar duidelijk enige zombies rondkropen (iets met kpn zag ik..)
Knikkende knietjes, tempo laag omdat trollen nu eenmaal hobbelen.
Schichtig om me heen kijkend stapte ik door de Poort van het voorportaal van de hel.
Links soppige geluiden van iemand die duidelijk door Jason oraal gepijnigd wordt met duivelse martelwerktuigen.
Man, je wilt niet weten wat er daar onder de deur vandaan droop...
Gekreun achter de volgende poort, Freddy had het druk, een gillend instrument met een nog harder gillend slachtoffer geboeid liggend op een rekbank.
Op de achtergrond overal duivelse klanken van een dvd van de film LiarLiar, achterstevoren afgedraaid en op slowspeed.
Gedempt licht, aseptische dampen en in een nis enkele slachtoffers die op hun beurt moesten wachten en duidelijk onder een bepaalde hypnotische dwang stonden.

Ik meldde me bij Elzebub, gatekeeper van de hellepoort vandaag en gaf mijn kaartje met mijn voorgenomen terechtstelling af.
Een zoetgevooisde stem, "gaat u daar maar bij die Schapen in de nis zitten, U wordt zo verlost, even alvast uw lidmaatschap voor het hemelse rijk schrappen, zo gepiept".
Nadat diverse Schapen uit de Nis werden gesleept om te worden geconsumeerd door Freddy/Jason, was mijn lucky number aan de beurt.
De dvd LiarLiar werd nog eens wat harder gezet, ik sta bekend om mijn harde gekreun namelijk...

Ik mocht zelf plaats nemen bij Jason en was blij verrast :P
Jason was geen HIJ, maar een ZIJ en een zeer lieftallig jong spring in het veld van een jaar of 20, met blond haar, cup D, een stralende lach, ontdeugende twinkelende oogjes.
Ik sprong in die stoel en had direkt mijn muil op gaapstand.
Wat een plezier om door zo'n iemand geholpen te worden, zo weelderig, zo sensueel, zo warm.
Het werd helemaal interesant toen ze met zwoele stem zei, Meneer Q, wat heeft u een ongelooflijke sterke tongspier, ik krijg hem met geen mogelijkheid naar achteren geduwd.
Heerlijk toch om dit te horen,wat willen meiden nu nog meer??? :)
Anyway niets gevoeld van de behandeling, Liar Liar is niet zomaar een titel van een film, zullen we maar zeggen. :x

Deel twee, op visite bij Freddy Krueger.
Hij lonkte al met zijn scalpel vingers, blinkend edelstaal.
Ik hoefde niet door de diverse gangen, ik mocht direkt binnendoor langs een secret entrance waar ook diverse martelwerktuigen klaar stonden voor gebruik.
Het rook er lekker naar koffie, maar remember ik was nog steeds onder hypnose van....haar...
Ik ging vanzelf liggen op de pijnbank, zonder enige dwang, zonder enige aarzeling, weer dat liedje uit die film LiarLiar.
Freddy kwam van links op mij toegeslopen en ik hoorde enige metaalachtige klanken vanonder de pijnbank.
Ik werd in horizontale positie gepositioneerd en kon niet meer ontsnappen.
Ik gaf nog een gil (dat hoort nu eenmaal in deze omgeving) en terwijl ik daar nog mee bezig was dook Freddy K. met zijn edelstalen gereedschapjes in mijn muil.
Wat een kabaal en gegrut, Freddy had duidelijk geen probleem met mijn tong, die werd als een linnen pop van links naar rechts gesmeten.
Freddy maakte echt werk om blackholes te ontdekken, maar droop na enkele minuten af.
Sissend wierp hij me toe: "Geen gaatjes, grrrr geen gaatjes niets niets niets grrrr"
Duidelijk teleurgesteld liet hij me ontsnappen en gaf het advies het eerst volgende halfjaar zeker niet terug te komen, anders zou mijn ziel zeker gaan branden in zijn hel.

Ik rende uit dit hellehol en zag tot mijn verbazing dat het weer stralend was, dat de wezens die ik voor zombies aanzag gewoon trollen waren, glimlachend nog wel.
Iedereen was vriendelijk, de wereld was mooi, lonkende dames in winkels die hun "waren" aanprezen.
Ik had zin om direkt nog eens naar Freddy/Jason te gaan, helaas moet ik eerst Halloween gaan vieren en daarna een halfjaar een of ander AA clannetje gaan runnen.
Reken maar dat ik mijn sterke tong zal laten gelden hier, grrrrrrrr
:wink:
God provides, Men decides...
(Gave avatar eh!! Beken maar jullie zijn jaloers!)

BOOMerang
~FlapDrol~

Post by BOOMerang » 31 Oct 2003 22:51

rofl Q :mrgreen:

n1

maarruh... toen je thuiskwam werd je wel een koppie kleiner gemaakt door el?

Dubbel D... blond... :shock:
I will be back!!!
hmmz...
maybe that's because I'm a BOOMERANG!!!(and a DUCK) Image
BOOMerang[Salvation]

Ex-Troll...

Vas Gwarf
~InktTroll~

Re: Halloween, tijd om dit te vieren bij de tandarts.

Post by Vas Gwarf » 02 Nov 2003 13:06

Child_of_Q wrote:Scope

Ik meldde me bij Elzebub, :wink:
Waarom lees ik hier iets anders Q (bv. Elzenboobs= El zen (haar op plat brabands) BOOBS (heeft geen uitleg nodig denk ik).

Maar kan ook aan een kortsluitingkje in mijn breintje liggen hoor :D
Image

Post Reply