SPAM!

Off topic chatter here and ONLY here:D
-=ASO=-HaqueHero

SPAM!

Post by -=ASO=-HaqueHero » 27 Nov 2003 14:02

Ik heb het maar even in het woordenboek opgezocht:

trol (de ~ (m.), ~len)
1 demonisch, mensachtig wezen in de Scandinavische mythologie
2 Benaming voor een persoon dat stinkt, lelijk en ongemanierd is

Nu heb ik net de foto’s van Parkpop bekeken, maar jullie zien er helemaal niet Scandinavisch uit! :twisted:

-=TROLLS=-Barticus
~GiantTroll~

Post by -=TROLLS=-Barticus » 27 Nov 2003 14:18

Dit klopt volkomen. Maar wij wisten dit natuurlijk al :twisted:
A fun multiplayer game is something that is more of a product of passion, creativity and intelligence !
Image

Vas Gwarf
~InktTroll~

Post by Vas Gwarf » 27 Nov 2003 14:30

Maar wij voldoen wel aan omschrijving 2!!!!!!!

oke, ik in ieder geval (hehe)

Maar nice name for a topic ;)
Image

Vas Gwarf
~InktTroll~

Post by Vas Gwarf » 27 Nov 2003 14:38

Hoezo spam????????/

Image
Image

-=ASO=-HaqueHero

Post by -=ASO=-HaqueHero » 27 Nov 2003 14:45

Dus dat is een voorwaarde om bij jullie Clan te komen..?? Vraagje. Zit mijn schoonmoeder ook bij jullie? Die voldoet aan alle voorwaarden. Daarbij boert ze ook op ongepaste tijden.

Maar even zonder gekheid. Jullie hebben een hele gezellige club. Vooral de teamspirit spreek me enorm aan. Ik denk dat een hoop Honor geile Clans hier nog een puntje aan kunnen zuigen.

gunnie nl
~OlieTroll~

oki

Post by gunnie nl » 27 Nov 2003 16:49

even terug komend op je opmerking beide zijn waar (resp. omschrijving trollen en gezelligheid)

en over je schoonmoeder, als ze met een rollator loopt en een glaze oog heeft dan zit ze hier :D

/ me gaat effe stukje lopen hahahhahaha :twisted:
Image

Image

Child_of_Q
~HeadTroll~

Post by Child_of_Q » 27 Nov 2003 17:12

Ik ken iemand met een glazen oog...
God provides, Men decides...
(Gave avatar eh!! Beken maar jullie zijn jaloers!)

ElektrA
~Pin-UpTroll~

Post by ElektrA » 27 Nov 2003 17:21

honor? wat is dat?
Wij zijn een online groep van mafkezen die ook irl vrienden zijn geworden. :)

Lekker in de groep passen, inzet en betrokkenheid tonen is voor ons veel belangrijker als fragrate of honor.
Gevolg hiervan is wel dat we 'gezellig' moeten doen als iemand jarig is... 'blij' moeten zijn als iemand zijn rijbewijs heeft gehaald, 'medelijden' moeten tonen als iemand zijn grote teen gestoten heeft of 'mee moeten zoeken' als je schoonmoeder haar rollator weer eens kwijt is. :?

Hmmmz.... ik denk maar dat ik een andere clan ga oprichten... deze is veel te gezellig. :x :x :x
/me changes her nick to: *KaBouTeR*ElektrA. 8)

-=ASO=-HaqueHero

Post by -=ASO=-HaqueHero » 27 Nov 2003 17:47

Ik ben om. Waar kan ik me aanmelden? :mrgreen:

Vas Gwarf
~InktTroll~

Post by Vas Gwarf » 27 Nov 2003 18:06

moffel Gwarfie.........MOI!!!!! wat eurotjes, hp`tjs in zijn klauwtjes en your in (hihi)
Image

Child_of_Q
~HeadTroll~

Post by Child_of_Q » 27 Nov 2003 19:15

My eyes my eyes.
Hoe kun je kabouter typen mens...
Gedverdrie Trollen hebben een bloedhekel aan kabouters.
Heb ik weer, een kabouter in me hok...

Aanmelden gebeurd eigenlijk via een heel strenge keuring, uitgevoerd door een meester recruter, waarvan de Trollen maar heel blij moeten zijn dat ie voor hun monnikenwerk verricht en hun klauwtjes dicht moeten knijpen bij zo'n geweldenaar, die oog heeft voor detail en haarscherp de onregelmatigheden van een recruut kan ontdekken en analyseren cq inschatten wat de meerwaarde kan zijn voor zijn EGO.
God provides, Men decides...
(Gave avatar eh!! Beken maar jullie zijn jaloers!)

ElektrA
~Pin-UpTroll~

Post by ElektrA » 27 Nov 2003 19:29

*Zucht*

Hero... ik zal het je gemakkelijk maken, er zit een knopje op de voorpagina van deze site genaamd: "Join Us"... klik dat ff, vul die hap in en klik "verstuur"

Stukken goedkoper als Gwarfie omkopen en stukken gemakkelijker als Q zijn ego te boosten. al hoewel af en toe een beetje paaien bij hem voordelen heeft.... tenminste voor de leden. Ik als zijn vrouw hoef hem niet te paaien, tis eerder andersom. 8)

gunnie nl
~OlieTroll~

uuuhh

Post by gunnie nl » 27 Nov 2003 19:34

he elle het was toch zo als jij happy was Q volgde? :twisted:

/me doet nu 2 blokjes om, in een drafje ihihihihhi Catch! Q

===========================================

nee effe alle gekheid op een op een stokje (nee GWARF niet die ) wie gaat er dan joinen jij of die 2 netwerk maten van je of je zoontje van 13. :)

der zit een kogelharde trail aan van 2 weken, om bij deze bende van niets ontziende fraggers te komen, diehards die het licht uit ieder zichzelf respekteren AAOer kunnen halen op een lazy afternoon, het help als je stinkt en van onder de grond komt als je door een bos van af geschoten opfors heen struikeld, er zijn er om minder afgevallen.

dus denk 2x na voor dat je met een trillend vingertje die joinknop in druk het KIA gehalte is hoog :evil:

( en?... klonk het een beetje overtuigend?)
Image

Image

-=ASO=-HaqueHero

Post by -=ASO=-HaqueHero » 27 Nov 2003 20:21

Wie er dan gaat joinen? Ik natuurlijk, maar mijn zoon zal ook onder die naam spelen. Hij is beter en sneller dan mij, dus daar hoef je je geen zorgen om te maken. Die twee collega's zijn exit. Die zullen dan maar alleen de eer van Aso's moeten verdedigen (als ze überhaupt ooit nog eens gaan spelen). Er is alleen één probleem! Kijk ik ben best bereid om me vanaf nu niet meer te wassen, boomschors te eten, met jullie naar Parkpop te gaan, ondergronds te gaan leven en vrienden en familie op te geven, maar hoe vertel ik mijn schoonmoeder dat ik me heb aangesloten bij haar volk terwijl ik me daar jarenlang tegen verzet heb..??? Wat een dilemma.. Oh ja, nog één vraag. Drinken Trollen bier? Zeg alsjeblieft dat Trollen liters bier drinken...

Vas Gwarf
~InktTroll~

Post by Vas Gwarf » 27 Nov 2003 20:23

El las ik dat goed...............jullie hebben het ineens over paaien en dat terwijl ik Q juist moest AAIEN.............je wil niet weten waarover
Image

Post Reply