SPAM!
jullie vergeten iets heel belangrijks! Hij moet van eenden houden!
en dan niet om op te peuzelen maar om van te houden, liefkozen en knuffelen...
en je moet standaard een broodkorst bij je hebben
en je moet ook enorm slijmen bij Q (is ie erg gevpoelig voor )
I will be back!!!
hmmz...
maybe that's because I'm a BOOMERANG!!!(and a DUCK)
BOOMerang[Salvation]
Ex-Troll...
hmmz...
maybe that's because I'm a BOOMERANG!!!(and a DUCK)
BOOMerang[Salvation]
Ex-Troll...
- Vas Gwarf
- ~InktTroll~
BAH, GOEDKOPE SLOERI.................................is mijn liefde voor jou weer niet genoeg.BOOMerang wrote:jullie vergeten iets heel belangrijks! Hij moet van eenden houden!
Boehoe snif snotter................
Niet schrikken dat ik hier ook een keer post
Maar las ik dat goed 2 trial trollen voor de prijs van 1 !?!
Als je er 1 om schiet vallen ze dan allebei om?
zit de een bij de ander op schoot bij een war en doet een 't keyboard en de ander de muis?
Als er 1 komt trainen is de ander dan ook geweest?
/me worsteld met een aantal philosofische vraagstukken...
Maar las ik dat goed 2 trial trollen voor de prijs van 1 !?!
Als je er 1 om schiet vallen ze dan allebei om?
zit de een bij de ander op schoot bij een war en doet een 't keyboard en de ander de muis?
Als er 1 komt trainen is de ander dan ook geweest?
/me worsteld met een aantal philosofische vraagstukken...
-
Goedemorgen Trollen vrienden. Jullie hoeven je om al die zaken geen zorgen te maken, want ik zal niet jullie eer gaan verdedigen. Ondanks dat er niets over in jullie ROE is te vinden is, kreeg ik gisteravond een PM van de oppertrol dat ik (eigenlijk mijn zoon, want die wordt te jong bevonden) door de ballotagecommissie ben afgewezen. Jammer, want jullie lijken me een heel gezellige club (met Vas Gwarf had ik wel eens een biertje willen drinken). Maar, no hard feelings en geen rancune van deze kant. Het ga jullie goed Trollen en we zien elkaar nog wel op “the battle field” en anders volgend jaar misschien op Parkpop
Adios,
HaqueHero.
Adios,
HaqueHero.
- Vas Gwarf
- ~InktTroll~
/me gaat aan zijn beentje hangen
PLEASE DONT GO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je wil niet weten hoe ik bij deze clan ben gekomen, maar laat ik zo zeggen..............de aanhouder wint.
Voor tips, gebruik het pm gedeelte.
/me kijkt om en ziet Q...............O OOOOOOOOOOOOHHHHHHHH, rook uit oortjes, sterelisatie tang in zijn handjes......................MAMAAAAAAAAAAAAAAAA (vertaald ELLLLLLLLLLLLLLLLLL)
PLEASE DONT GO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je wil niet weten hoe ik bij deze clan ben gekomen, maar laat ik zo zeggen..............de aanhouder wint.
Voor tips, gebruik het pm gedeelte.
/me kijkt om en ziet Q...............O OOOOOOOOOOOOHHHHHHHH, rook uit oortjes, sterelisatie tang in zijn handjes......................MAMAAAAAAAAAAAAAAAA (vertaald ELLLLLLLLLLLLLLLLLL)
- Child_of_Q
- ~HeadTroll~
De rules bestrijken een groot gedeelte van alles wat mis kan gaan in clanverband.
Ik ga echt geen speciale gevallen onderbrengen in clanrules, dat worden enkele A4 tjes, dit is er maar 1 tje.
Specifieke gevallen liggen bij mij ter beoordeling als recruter en helaas kwam je niet door mijn keuring vanwege het gevaar dat zoonlief brengt.
Geen optie, sry.
Ik ga echt geen speciale gevallen onderbrengen in clanrules, dat worden enkele A4 tjes, dit is er maar 1 tje.
Specifieke gevallen liggen bij mij ter beoordeling als recruter en helaas kwam je niet door mijn keuring vanwege het gevaar dat zoonlief brengt.
Geen optie, sry.
God provides, Men decides...
(Gave avatar eh!! Beken maar jullie zijn jaloers!)
(Gave avatar eh!! Beken maar jullie zijn jaloers!)
ja oke thats the spirit, ja jammer Hero maar door dit soort "rules" on of geschreven houdt je een clan in leven.-=ASO=-HaqueHero wrote: Het ga jullie goed Trollen en we zien elkaar nog wel op “the battle field” en anders volgend jaar misschien op Parkpop
de ideeen over de meeting zijn publiekelijk en je had bij enkele al een goed indruk achtergelaten dus wie weet idd tot op Parkpop.
kom anders nog eens langs op IRC gamesnet #trolls doen we een virtueel pilsje
btw of we bier drinken,.. ja liters ( hierdan trouwens )