GWARFIE SAYS.............GO SEE THIS MOVIE
S.W.A.T.
Ik was er niet echt onder de indruk van ik had na ongeveer 10 minuten al door hoe 't verhaal zou lopen. Weinig diepgang, voorspelbaar verhaal, matige actie.
Misschien geinig als je, je een avondje verveeld...
Ik was er niet echt onder de indruk van ik had na ongeveer 10 minuten al door hoe 't verhaal zou lopen. Weinig diepgang, voorspelbaar verhaal, matige actie.
Misschien geinig als je, je een avondje verveeld...
Last edited by Pandragon on 14 Dec 2003 17:48, edited 1 time in total.
AANRADER: Bowling for Columbine
Bowling for Columbine is een boeiende documentaire, over een serieus onderwerp, doorspekt met ironie en cynisme, a la Michael Moore. Rare jongens die Amerikanen...
Nieuwsgierig geworden,
Kijken en laat maar weten wat je ervan vond.
Bowling for Columbine is een boeiende documentaire, over een serieus onderwerp, doorspekt met ironie en cynisme, a la Michael Moore. Rare jongens die Amerikanen...
Nieuwsgierig geworden,
Kijken en laat maar weten wat je ervan vond.
Last edited by Pandragon on 09 Dec 2003 02:26, edited 1 time in total.
The Italian Job...
De remake van deze classieker haalt 't niet bij 't origineel maar ondanks dat is 't een vermakelijke film, Ookal heeft Markie Mark alias Mark whalberg een hooftrol (hij kan niet acteren al hangt z'n leven er vanaf). De film wordt gedragen door de groep vermakelijke sidekicks.
In 't kort:
Top inbrekers stelen goud, goud wordt gejat van dieven door slechte mede dief, bestolen dieven willen goud terug stelen. Een recept voor actie, spanning en humor.
De remake van deze classieker haalt 't niet bij 't origineel maar ondanks dat is 't een vermakelijke film, Ookal heeft Markie Mark alias Mark whalberg een hooftrol (hij kan niet acteren al hangt z'n leven er vanaf). De film wordt gedragen door de groep vermakelijke sidekicks.
In 't kort:
Top inbrekers stelen goud, goud wordt gejat van dieven door slechte mede dief, bestolen dieven willen goud terug stelen. Een recept voor actie, spanning en humor.
- -=TROLLS=-Barticus
- ~GiantTroll~
Ik heb Bowling for Columbine gezien en vond het een zeer imposante film. Het stuk in de film waar je via de security camera's die gasten bezig ziet op die Columbine high school en dan daarbij de live opname van 911 was erg imposant. Onwerkelijk dat 2 gasten eerst rustig een paar potjes gaan bowlen voor ze weet ik hoeveel mensen dood maaken op hun school. Verder laat het natuurlijk goed zien waarom we hier blij moeten zijn met onze wapenwet.
- -=TROLLS=-Barticus
- ~GiantTroll~
Een film die ik ondertussen zelfs gekocht heb is Bloody Sunday en die gaat over het Bloody Sunday incident in Derry, Noord Ierland. Iedereen kent het liedje van U2 wel maar wat daar echt gebeurt was wist ik eigenlijk niet en die film probeert zo objectief mogelijk beide kanten te laten zien op die dag en laat de kijker beslissen. De manier van filmen is af en toe zo intens dat ik zelfs na een aantal keer kijken nog met samen geknepen handjes zit te kijken op het moment dat het Britse leger met scherp schietend een einde maakt een een protest mars. Je hebt echt het idee midden tussen de vluchtende Ieren te zitten. Het is niet echt een Hollywood film en het overgrote deel van de spelers zijn locale mensen uit die buurt maar voor wie een beetje geintresseerd is in het Noord Ierse conflict een absolute must om te kijken.