Wist u dat.....

Off topic chatter here and ONLY here:D
Post Reply
-=TROLLS=-Barticus
~GiantTroll~

Wist u dat.....

Post by -=TROLLS=-Barticus » 08 Dec 2003 12:56

Ik speel ook Hidden and Dangerous 2 en omdat ik die eigenlijk vooral multiplayer speel heb ik een orginele versie waar ik dus big bucks voor heb neergelegd. Het spel zit vol met bugs maar ik vermaak me er toch kostelijk mee. OP het HD2 fourm vond ik een treffende posting over hoe het niet moet:

know in fact go check out illusionsofts page and see that it hasnt been updated in forever. they still have hd2 listed as under development. if they cant even keep their own page updated what makes anyone think they can do any better with the games they put out. they dont support a forum and no one from any company that has to do with this game has even once answered ANY questions or posted anything that has to do with this game. obviously they dont give a damn what anyone thinks or gives a crap about public relations in the least. it seems they are content to make it the way they see fit and forget about who is actually making them the money and buying the game.
is that the way to make your customers happy or at least content and want to buy your product? i think not and wont feel sorry for them at all when this game goes under for lack of support due to the devs

Zo gaan dus sommige ontwikkelaars met hun klanten om en dan hoor ik regelmatig mensen klagen over AA(doe ik zelf ook) maar gelukkig hou ik me dan vast aan zulke voorbeelden want vergeleken hierbij mogen we bij AA totaal niet klagen lijkt mij :mrgreen:
A fun multiplayer game is something that is more of a product of passion, creativity and intelligence !
Image

Vas Gwarf
~InktTroll~

Post by Vas Gwarf » 08 Dec 2003 15:17

HD2 staat ook voor hopeless dissaster 2 ;)
Image

BOOMerang
~FlapDrol~

Post by BOOMerang » 08 Dec 2003 20:00

klagen wij ooit over AA dan? :roll:
I will be back!!!
hmmz...
maybe that's because I'm a BOOMERANG!!!(and a DUCK) Image
BOOMerang[Salvation]

Ex-Troll...

-=TROLLS=-Barticus
~GiantTroll~

Post by -=TROLLS=-Barticus » 08 Dec 2003 20:37

Het was een algemene opmerking. AA is gratis en heeft belang bij het houden van spelers terwijl deze lui blijkbaar denken: geld is binnen zoek het maar uit. Vreselijke instelling.
A fun multiplayer game is something that is more of a product of passion, creativity and intelligence !
Image

-=TROLLS=-Barticus
~GiantTroll~

Post by -=TROLLS=-Barticus » 11 Dec 2003 12:27

Ja en soms kun je er gewoon niet meer naast zitten. Ik ontdek vandaag dat er gewoon nog ergens een forum bestaat waar de devs op zitten. Op de officiele website wordt alleen verwezen naar het forum waar ik nu een paar weken rond struin en daar staat ,op 2 postings na, niks op van de devs van dit spel. En zie daar, nu al is er iemand zo slim om eens op dat forum een posting te droppen dat er nog een heel ander forum bestaat waar dus wel veel reacties van de devs staan en die druk bezig zijn met het aanpassen van HD2 aan de wensen van de spelers en patches voorbereiden. /me zat er dus helemaal naast en is nu weer happy :x
Image

-=TROLLS=-Barticus
~GiantTroll~

Post by -=TROLLS=-Barticus » 18 Dec 2003 12:55

Deze kwam ik vandag weer tegen en is ook een goed voorbeeld van hoe het niet moet volgens mij(maar goed wie ook een Xbox koopt vraagt ook om dit soort geintjes als je toch al voor echt alles extra moet dokken)

Per direct zijn via de content download feature in Counter-Strike twee nieuwe levels te 'unlocken' genaamd Office en Inferno, populaire levels uit de PC-versie van het multiplayer spel. Duidelijk is echter dat je in principe helemaal niks download, en de levels feitelijk altijd al op de disk stonden. Uiteraard is dit niet hoe wij, en vele anderen, de 'extra' content die we zouden krijgen via Xbox Live voorstellen.

Waarom niet zou je denken? Omdat de levels die op de disk staan al in het spel hadden moeten zitten. Effectief hebben ze levels achtergehouden uit het spel, om later net te doen alsof deze extra verkrijgbaar waren over Xbox Live. Simpel gezegt leverde Microsoft met Counter-Strike een product af waar moedwillig content van achtergehouden werd om te doen alsof dit extra was voor Xbox Live gebruikers. Uiteraard kan dit niet, en wij van Xboxworld.nl zullen dan ook een verklaring gaan zoeken tussen de verantwoordelijken bij Microsoft.

:mrgreen:
Image

-=TROLLS=-Barticus
~GiantTroll~

Post by -=TROLLS=-Barticus » 25 Mar 2004 23:39

Kabelfoon demonstreert maandag 100Mbit kabelinternet
Door Harold van der Wal - donderdag 25 maart 2004 - 22:08 - Bron: Kabelfoon - Submitter: KlaasHof - Views: 2.115
Kabelprovider Kabelfoon gaat aanstaande maandag een internetverbinding demonstreren die zowel upstream als downstream een snelheid van 100Mbit/s haalt. Het bedrijf schrijft in een persbericht dat een elektronicazaak in het centrum van Naaldwijk de eerste aansluiting krijgt die binnenkomt via de bestaande coaxkabels. Als techniek wordt FastCoax gebruikt, een vorm van Ethernet via de kabel. Kabelbedrijf Essent maakte vorig jaar bekend ook met een soortgelijke techniek te experimenteren. Kabelfoon werkt samen met Infraconcepts en Narad. Een jaar eerder kwam de provider in het nieuws met een 16Mbit-verbinding.

Bij FastCoax wordt het Ethernetsignaal door een passief filter in het centrale aansluitpunt gescheiden van de signalen voor televisie en radio. De aansluitdoos krijgt naast de normale kabelaansluitingen een RJ45-aansluiting, waardoor een speciaal modem niet meer nodig is. De installatie zou zeer simpel en snel zijn, terwijl de kosten laag blijven. Maandag wordt het nieuwe datanetwerk, waarvan tot nu toe nog slechts één wijk voorzien is, door een lokale wethouder geopend. Dan worden tv-uitzendingen via IP en in HDTV-kwaliteit gedemonstreerd, evenals het downloaden van een file van 650MB binnen een kleine minuut. Kabelfoon gaat het netwerk ook gebruiken om WiFi-hotspots op aan te sluiten.

en dan vooral deze regel :

evenals het downloaden van een file van 650MB binnen een kleine minuut. :mrgreen:
Image

x-ray
~n00b~

Post by x-ray » 26 Mar 2004 14:06

dus wanneer kunnen alle trolletjes binnen 1 min downen???????

BArt????
Image

-=TROLLS=-Barticus
~GiantTroll~

Post by -=TROLLS=-Barticus » 26 Mar 2004 14:46

Als het aan mij ligt gisteren :D :mrgreen: Zal nog wel ff duren maar het is goed om te zien dat de snelheids ratrace lekker door gaat, daar profiteren wij in de toekomst alleen maar van :)
Image

x-ray
~n00b~

Post by x-ray » 27 Mar 2004 10:12

RGR THAT!!!
Image

Vas Gwarf
~InktTroll~

Post by Vas Gwarf » 27 Mar 2004 12:29

Maar chello heeft toch ook zijn snelheden verhoogt heb ik vernomen, oke ik merk er nog niet veel van maar alla.
Image

Drakonen
~GrumpyTroll~

Post by Drakonen » 27 Mar 2004 21:51

Vas Gwarf wrote:Maar chello heeft toch ook zijn snelheden verhoogt heb ik vernomen, oke ik merk er nog niet veel van maar alla.
daar krijg je nog bericht van, ik heb het kaartje gehad dat ze op 4 april komen, ik zal vooral de hogere upload lief vinden :twisted:
Image I found my old sig!
-=TROLLS=-Drakonen[Salvation]

Post Reply