De officiele clanmeeting brainstorm thread.
- -=TROLLS=-Barticus
- ~GiantTroll~
Parkpop valt nog net binnen mn examenperiode ( tot 30/06 ) dus als het dat wordt kan ik misschien niet komen. We weten onze exacte data pas rond mei.
btw: voor mij een tequila sunrise
btw: voor mij een tequila sunrise
The girl who replies to the question "What do you want for Christmas?" with "If you loved me, you'd know what I want!" gets an Xbox. End of story.
ok trollen we zitten met ze allen helemaal op te vrolijken maar er komt geen vooruitgang meer Tijd voor de verandering
Wan't het moet echt dit jaar worden ,,,,ok iedereen heeft ze'n suggesties gegeven en het word tijd om er wat nuttigs mee te doen,,,
Welke suggestie is de plezierigste voor iedereen om naar toe te gaan?
Als we er niet uitkomem dan zorg ik er persoonlijk voor dat het zeker dit jaar helemaal goed komt..
Wan't het moet echt dit jaar worden ,,,,ok iedereen heeft ze'n suggesties gegeven en het word tijd om er wat nuttigs mee te doen,,,
Welke suggestie is de plezierigste voor iedereen om naar toe te gaan?
Als we er niet uitkomem dan zorg ik er persoonlijk voor dat het zeker dit jaar helemaal goed komt..
"It is stupid to say that computer games influence kids. If Pacman had affected us as kids we'd be running around in dark rooms, munching pills and listening to repetitive music
- [THDS]_Unforgiven
- ~Haags-Dropje~
Jullie zullen wel denken: "willen we een clanmeeting gaan die leipen van andere clans zich ermee bemoeien.."
Toch ff dit:
Paintball is natuurlijk aardig maar wel eens aan airsoft gedacht?
Replicawapens zoals je kalashnikov, HK, M16 en M249. Echte rookgranaten, rubber kogels die je tot op 75 meter goed kunt voelen...
food 4 thought right?
Ook is er een taak voor de mensen die niet fysiek in staat zijn om deel te nemen aan een dergelijke "kruip door / sluip door". Er is nl een redelijke mate strategische planning nodig en verbindingsmiddelen zijn hierbij ook in gebruik dus TATAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!
Mochten jullie overigens tegenstanders voor zoiets zoeken dan weet ik er wel een paar op te trommelen!
Onze clanmeetings gingen tot op heden naar House of Quake in Den Haag waar wij lekker een avondje gamen.
Voordelen:
- geen pc meesleuren
- goedkoop (tja Hollanders he....)
- Snelle internetverbinding
- Lanparty mogelijk
Nadeel:
- 5 onbekende gamers van twaalf jaar die elkaar op de kop wilden gaan slaan.
- Geen alcohol verkrijgbaar.
Eh...maar zoals ik eigenlijk al zei: Waar bemoei ik mij mee.......lol
Toch ff dit:
Paintball is natuurlijk aardig maar wel eens aan airsoft gedacht?
Replicawapens zoals je kalashnikov, HK, M16 en M249. Echte rookgranaten, rubber kogels die je tot op 75 meter goed kunt voelen...
food 4 thought right?
Ook is er een taak voor de mensen die niet fysiek in staat zijn om deel te nemen aan een dergelijke "kruip door / sluip door". Er is nl een redelijke mate strategische planning nodig en verbindingsmiddelen zijn hierbij ook in gebruik dus TATAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!
Mochten jullie overigens tegenstanders voor zoiets zoeken dan weet ik er wel een paar op te trommelen!
Onze clanmeetings gingen tot op heden naar House of Quake in Den Haag waar wij lekker een avondje gamen.
Voordelen:
- geen pc meesleuren
- goedkoop (tja Hollanders he....)
- Snelle internetverbinding
- Lanparty mogelijk
Nadeel:
- 5 onbekende gamers van twaalf jaar die elkaar op de kop wilden gaan slaan.
- Geen alcohol verkrijgbaar.
Eh...maar zoals ik eigenlijk al zei: Waar bemoei ik mij mee.......lol
- [THDS]_Unforgiven
- ~Haags-Dropje~
- [THDS]_Unforgiven
- ~Haags-Dropje~