Ah ja ik ben er zo een die gewoon langs de wegen slentert, opzoek naar het ultieme koopje op koninginnendag.
Uit huis gesleurd door je EGA, onderga je de gemakken van koninginnendag.
Megaladingen junk en ook megaladingen weggeworpen vette verpakkingen van patat, vis of broodjes, dat is wat je vind.
De meest gore chemische reacties vinden plaats op diverse donkere plekjes vlak naast vuilnisbakken, stel je voor dat je het erin stopt...
Met opstijgende dampen/geuren die gewoon je reukvermogen uitschakelen, duurt weken voordat je reukvermogen weer enigszins terugkeren.
Met mensen die werkelijk van alles en nog wat willen verkopen aan je, alsof je in Turkije op vakantie bent met al die interesante insmijters, je kent ze wel... rete irri voor mij als blond jochie.
Met kinderwagens die je hielen ontvellen, fietsen die met hun voorwiel je noten kraken en ook racende rollators met opgefokte oudjes.
Dan het geluid van die bandjes die spelen, man man ze zouden ze moeten oppakken, die decibellen, ik bleef mijn haar kammen....
En dan ook nog die kotertjes met hun blokfluitjes, op elk ander moment zouden die allang ontvoerd zijn door kinderlokkers....
Wat een enorme lading troep heeft nederland toch binnenshuis, alles moet geetaleerd, de smurrie van het koken/roken er nog aan, echt mjammie voor bijvoorbeeld de Staphillo coccus bacterie of die lekkere darmbacterie enterro nog wat...
Ga vooral iets eetbaars kopen bij een home made stalletje en je weet waarvoor je ziektewet premie moet betalen.
Maar toch, ja toch
Soms is het toch ook kicken als je iets vind dat je o zo graag wilt hebben, zoals mij overkwam vandaag.
Dan neem je alles wat hierboven opgeschreven staat voor lief, hooaah voor koninginnendag, het beste wat je kan overkomen!!!
Even de hondepoep, jankende koters en het uitglijden over half lege zakjes patat vergeten en lekker gaan zitten grutten.
Iemand (ik noem Elektra niet bij naam) stoort me nogal bij het researchen van mottige dozen met inhoud.
Je moet lef hebben om mij uit die doos met SF boekjes te halen!
Omg omg omg, ik maakte met mijn ogen een omtrekkende beweging achterlangs een bevallige jongedame met te korte minirok, high heels en een belachelijke oranje pruik naar beneden, (net buiten beeld pfew) toen ik iets van een klingon logo zag lonken.
Tranen van ontroering, ik hou van koninginnendag
Koningendag, score!!!
- Child_of_Q
- ~HeadTroll~
Koningendag, score!!!
God provides, Men decides...
(Gave avatar eh!! Beken maar jullie zijn jaloers!)
(Gave avatar eh!! Beken maar jullie zijn jaloers!)
ja ik ken het gevoel, we hebben het gisteren nog wat over verzamelen gehad. niet het mainstream spul, maar zeldzaame handel waar van de gemiddelde nederlander de waarde niet ziet ( had het eigenlijk wel waarde?)
the thrill van het zoeken met de hoop dat je net dat ene vindt, niet dat je er specifiek naar zoekt omdat het te apart is. maar waar je stil op hoopt dat je het tegen komt.
en dan eindelijk is het is het moment daar je slaat je ogen op iets waarvan je het eigenlijk niet kan geloven dat het daar ligt. kijkt er nog iemand anders naar? heeft iemand anders het ook gezien?
actie!! noncelant er op af en je knuisten er op, niet te gretig anders krijgt die dooie achter dat kraam in de gaten dat je interesse hebt. kijken of het the real stuf is en geen half aftreksel of beschadigde handel. neen het is het helemaal, dit moeten we hebben.
oke hoe slim is die koekkebakker achter dat kraam? weet die toch wel wat die hier heeft liggen, wat zou die er voor moeten hebbe? gggrr de zenuwen, oke keep it cool. "he wat mot je hier voor hebbe". het bedrag maakt niet veel uit, wel het gevoel van oke prijs is fair of YES die weet echt niet wat die verkoopt. vlug aftikken en weg wezen voor dat die zich bedenkt of dat er een omstander zich mee bemoeit, en weet te melden dat het wel een zeldzaam dingetje is.
de buit is binnen, wat er rondom je gebeurt is niet meer zo interessant.
door je hoofd spookt het gevoel van is het een droom of van de vele keren dat je met lege handen naar huis ging.
maar niks daar van deze keer je heb je slag geslagen deze is voor jou.
(hihi men 450ste post 30-04-2004)
the thrill van het zoeken met de hoop dat je net dat ene vindt, niet dat je er specifiek naar zoekt omdat het te apart is. maar waar je stil op hoopt dat je het tegen komt.
en dan eindelijk is het is het moment daar je slaat je ogen op iets waarvan je het eigenlijk niet kan geloven dat het daar ligt. kijkt er nog iemand anders naar? heeft iemand anders het ook gezien?
actie!! noncelant er op af en je knuisten er op, niet te gretig anders krijgt die dooie achter dat kraam in de gaten dat je interesse hebt. kijken of het the real stuf is en geen half aftreksel of beschadigde handel. neen het is het helemaal, dit moeten we hebben.
oke hoe slim is die koekkebakker achter dat kraam? weet die toch wel wat die hier heeft liggen, wat zou die er voor moeten hebbe? gggrr de zenuwen, oke keep it cool. "he wat mot je hier voor hebbe". het bedrag maakt niet veel uit, wel het gevoel van oke prijs is fair of YES die weet echt niet wat die verkoopt. vlug aftikken en weg wezen voor dat die zich bedenkt of dat er een omstander zich mee bemoeit, en weet te melden dat het wel een zeldzaam dingetje is.
de buit is binnen, wat er rondom je gebeurt is niet meer zo interessant.
door je hoofd spookt het gevoel van is het een droom of van de vele keren dat je met lege handen naar huis ging.
maar niks daar van deze keer je heb je slag geslagen deze is voor jou.
(hihi men 450ste post 30-04-2004)