De officiele clanmeeting brainstorm thread.
- [THDS]_Unforgiven
- ~Haags-Dropje~
- [THDS]_Unforgiven
- ~Haags-Dropje~
psies, zelfde probleem geldt voor mij.
Ik zit niet voor niets te hameren om het een beetje centraal te houden, dan is het voor iedereen te doen.
Vorig jaar was het erg grappig, ik denk dat iedereen die op de meeting was ongeveer ook weer tegelijk inlogde op irc (half uur marge tussen de eerste en laatste) om nog ff na te babbelen.
Ik zit niet voor niets te hameren om het een beetje centraal te houden, dan is het voor iedereen te doen.
Vorig jaar was het erg grappig, ik denk dat iedereen die op de meeting was ongeveer ook weer tegelijk inlogde op irc (half uur marge tussen de eerste en laatste) om nog ff na te babbelen.
- [THDS]_Unforgiven
- ~Haags-Dropje~
Het is ook geweldig om te doen!
Die gasten van die club kunnen vervoer regelen vanaf Zoetermeer heb ik begrepen, als ik eens moet vragen hoe dat zit en wat dat moest kosten moet je het maar zeggen hoor.
Ik wil zelf ook dit jaar absoluut eens knallen in de ardennen dus ik moet het sowieso even navragen.
Hooah!!!
Die gasten van die club kunnen vervoer regelen vanaf Zoetermeer heb ik begrepen, als ik eens moet vragen hoe dat zit en wat dat moest kosten moet je het maar zeggen hoor.
Ik wil zelf ook dit jaar absoluut eens knallen in de ardennen dus ik moet het sowieso even navragen.
Hooah!!!
over vervoer kan ik best ook wel een paar mensen oppikken ben niks te beroerd om een paar mensen op te halen en terug te brengen.
"It is stupid to say that computer games influence kids. If Pacman had affected us as kids we'd be running around in dark rooms, munching pills and listening to repetitive music
- [THDS]_Unforgiven
- ~Haags-Dropje~
- Tha_Burner
- ~TurboTroll~
- Child_of_Q
- ~HeadTroll~
Noop
Veel te ver, ben je al afgeknoedeld voordat je ook maar een gunn in je handen hebt gehad.
Het is dik een jaar geleden ook al eens voorgesteld, zelfde idee, zelfde instantie andere mensen en ook werd het afgeketst op de rit.
Veel te ver, ben je al afgeknoedeld voordat je ook maar een gunn in je handen hebt gehad.
Het is dik een jaar geleden ook al eens voorgesteld, zelfde idee, zelfde instantie andere mensen en ook werd het afgeketst op de rit.
God provides, Men decides...
(Gave avatar eh!! Beken maar jullie zijn jaloers!)
(Gave avatar eh!! Beken maar jullie zijn jaloers!)
Hmmz... ik blijf toch denken dat Parkpop de beste optie is
Gaat zeker anders worden als vorig jaar, nieuwe gezichten... inmiddels erg bekende gezichten... andere bands
dit speelt dit jaar:
League of XO Gentlemen
Roy Paci en Aretuska
Nits
Steel Pulse
Beth Hart
Supergrass
Peter Pan Speedrock
lene Barnes
Zuco 103
The Von Bondies
The Gathering
Outlandish
Pulse
Dollygrip
Innocent Greed
2nd Place Driver
Bullseye Powerrock
Sandusky
Qrio
Silverlake
Eleven
Skiggy Rapz
voor meer info: http://www.parkpop.nl/
Gaat zeker anders worden als vorig jaar, nieuwe gezichten... inmiddels erg bekende gezichten... andere bands
dit speelt dit jaar:
League of XO Gentlemen
Roy Paci en Aretuska
Nits
Steel Pulse
Beth Hart
Supergrass
Peter Pan Speedrock
lene Barnes
Zuco 103
The Von Bondies
The Gathering