Okay, Parkpop it is!
Okay, de lijst zoals ie nu is:
Ja:
Moi
Draak
Maccie
Grandad
x-ray
Boomie
Diesel
Q
Foxie
dragon
xazz
gun
Nanouk
Brandertje
Airwolf
Nog niet zeker:
True
Gwarfie
bal
Ghost
Nee:
krieltje
Cruelty
Wally
Bartje
Ja:
Moi
Draak
Maccie
Grandad
x-ray
Boomie
Diesel
Q
Foxie
dragon
xazz
gun
Nanouk
Brandertje
Airwolf
Nog niet zeker:
True
Gwarfie
bal
Ghost
Nee:
krieltje
Cruelty
Wally
Bartje
Last edited by ElektrA on 25 Jun 2004 20:08, edited 4 times in total.
-
- ~GlobetrotterTroll~
Als jullie wat meer uitleg willen krijgen over hoe je in het Zuiderpark moet komen vanaf het Hollandsspoor, laat het me weten. Ik weet niet waar jullie evt. je auto willen gaan parkeren, maar het is verstandig deze een stuk verder te parkeren en met het openbaarvervoer verder te gaan. De lijnen 8 en 9 van de tram kan je beide gebruiken. De richting moet dan Zichtenburg worden.
Let me know if you need some more info.
Cya
Let me know if you need some more info.
Cya
-
- ~GlobetrotterTroll~
Voor mijn landgenoten (de Belgen), is het heel makkelijk als je met de trein gaat. Het is de internationale trein naar Nederland. Je verlaat de trein op het Hollandsspoor. Vandaar ga je met tram lijn 8 of 9 richting Zichtenburg. Ik ga altijd vanaf Brussel naar Den Haag en de verbindingen zijn uitstekend.
- macendoes
- ~WijzeTroll~
xazzi
zouden we niet beter den trein pakken ?
dat kost (volgens diene tip die ik gebeld heb) 23,60 € heen en terug
Berchem Antwerpen <=> Den Haag
in de 2 stations in Den Haag vertrekken er pendelbussen naar het zuiderpark
prijs voor de parking is daar rond de 25 €
tis nen IC trein met maar een paar tussen stops en hij gaat direct naar Den Haag , en om de +-15 min vertrekt er wel 1tje
wat denk je ?
Hey luitjes,
'k Moet officieel meedelen da'k zondag niet meekan naar den Haag, stiefvader wil perse dat weekeinde die f*cking haag (ja haag, de ironie hé) snoeien en het gras maaien op ons terrein in de Ardennen (waar ik voor de rest al drie jaar niet meer ben geweest). Nog een weekend vol verveling en afzien, ooit zullen mishandelde 20+ers een vakbond hebben en dan =>
'k Moet officieel meedelen da'k zondag niet meekan naar den Haag, stiefvader wil perse dat weekeinde die f*cking haag (ja haag, de ironie hé) snoeien en het gras maaien op ons terrein in de Ardennen (waar ik voor de rest al drie jaar niet meer ben geweest). Nog een weekend vol verveling en afzien, ooit zullen mishandelde 20+ers een vakbond hebben en dan =>
"Life is meaningless. It is in death that we are truly tested."
- Highlord Mograine
- Highlord Mograine
- -=TROLLS=-Barticus
- ~GiantTroll~