Technical problems post them here
-
-=TROLLS=-Barticus
- ~GiantTroll~
-
by -=TROLLS=-Barticus » 13 Jul 2004 15:59
ElektrA wrote:Ik hoor weinig goeds over blue tooth, ben je zeker dat je het wil gebruiken? als ik jou was zou ik lekker een muis aan een draadje kopen en met een sexy rood lichtje.
YES sexy muisjes met een rood lichtje zijn de beste en zeker met een draadje. Ik doe alles om het risico uit te sluiten dat er een milliseconde vertraging in zit.
A fun multiplayer game is something that is more of a product of passion, creativity and intelligence !
-
Ghost
nu case ga je zo ver voor als je zelf wil, ikzelf heb een chieftex max tower met een zalman lowe nose 450 watt voeding, kost wel wa meer maar ik heb ook niet alles tesamen gekocht, en dat scheelt natuurlijk wel wa,
een muis ik blijf bij mijn microsoft intelliexplorer 3.0 muis +/- 50 € (met draad) en met 5 buttons (is ook niet onbelangrijk in games), ik hou ook niet van liggen prullen met batterijen, die altijd leeg zijn op het moment dat je ze nodig hebt. wil je de prijs nog wat laten zakken ga dan voor een cd writer in plaats van dvd writer scheelt toch ook 50€ maakt samen toch 100 €
-
Guest
tis in orde, ik heb m zoals ie goed is nu
waarsch morgen naar die gast die m voor mij in elkaar steekt (gratis, woehoe)
bedankt allemaal voor jullie hulp. Ik ga er dan nog wel es een paar lastig vallen als dat mag om mij te helpen met de partities en die 'ghost' ( nee niet jij ghost
)
-
macendoes
- ~WijzeTroll~
Logitech MX 900 Bluetooth 95.43 euro <= ja hij is eigenlijk te duur
Logitech MX510 Oprical mouse 41.05 € dit is een muis met draad ( bron PCgameplay)en naast de gewone 3button en muiswiel functionaliteit heeft de MX500 nog 5 extra knoppen
Logitech MX700 optical mouse 65.62 € is een draadloos model met zelfde design en functionaliteit als de mx 500 ( door PCgamplay getest =>) Groot was onze verbazing toen bleek dat bij de mx700 helemaal geen was van dergelijke 'lag' (daarvoor hadden ze het over draadloze muizen die wel lag veroorzaken+uitleg hoe dat komt) : de muis reageerde even snel als zijn colega met draad
uitleg => deze muis werkt met een nieuw soort sendtechnologie fast RF genoemd . daar de traditionele draadloze muizen de positie van de muis slechts 50 maal per sec wordt doorgegeven tussen zender en ontvanger , gebeurd dit met de fast RF 125 maal per sec.
bij de mx700 worden 2 oplaadbare batterijen meegelerd en doet de
ontvanger ook dienst als oplaadstation dus wanneer je de muis niet gebruikt zet je ze gewoon in het oplaadstation en moet je nooit nog om batterijen bekommeren
de MX optical engine is echt wel goed , vergelijk ze maar is met andere muizen ( 800dpi resolutie , 30x30 pixels sensor , scanrate 5250 beelden per sec.)
-
macendoes
- ~WijzeTroll~
ps: vergeet uw netwerkkaart niet ! ( lan )
Realtek NC 10/100 PCI 10 €
nog geld teveel en wil je de maf uithangen => Coolermaster Musketeer black 24 €
The Musketeer clearly displays the fan voltage, the audio sound pressure and the temperature of the thermal sensor. The two front sliders allow users to adjust the fan speed and the dynamics of the sound pressure with no further hassles. Plus, the Musketeer's Audio Sound Pressure device will simply swing along with sound, just like legacy amplifiers, perfectly corresponding with the spirit of "One for All and All for One".
-
Ghost
mac huiswerk niet goed gemaakt
, MSI K8T800 NEO heeft G lan on board
dus geen extra 10 @
-
macendoes
- ~WijzeTroll~
ai
foutje
-
Xazziri
- ~Santa~
mac, ik heb noooit geld teveel
ik hou het op mn muis die ik nu heb. draad, 2 knoppen en een wieltje. rest zou ik toch niet gebruiken.
Missch schaf ik me later eentje aan, maar nu effe niet
The girl who replies to the question "What do you want for Christmas?" with "If you loved me, you'd know what I want!" gets an Xbox. End of story.