Kon die vent eigenlijk niet uitstaan, maar jeetje wat zijn er veel goeie herinneringen verbonden aan zijn liedjes.
Als ik dat al denk, dan zullen er vele met me zijn.
eerste keer schuifelen, laatste biertje in de kroeg voor sluitingstijd... dom mee janken met hem terwijl je dronken bent op een feestje.... de laatste roddels over hem lezen bij de tandarts.
RIP Andre.
bedankt voor alle pret die je gebracht hebt.
de Hazes thread.
- [THDS]_Ignorer
wat een walgelijk nummer was dat, kreeg (krijg) je gewoon geen bier meer kan dat nummer niet uitstaanElektrA wrote: laatste biertje in de kroeg voor sluitingstijd...
ja iemand moet het doen, dus hier is een zeeer kleine greep uit de selectie van wat ik binnen een paar uurtjes na zn overlijden kreeg
gejat
helemaal mee eens,wat een walgelijk nummer was dat, kreeg (krijg) je gewoon geen bier meer kan dat nummer niet uitstaan
Maarja het is jammer,maar ik zelf had dat al eerder verwacht dat hij de pijp uit ging,hard gezegt maar gezond leven kende hij niet.
"It is stupid to say that computer games influence kids. If Pacman had affected us as kids we'd be running around in dark rooms, munching pills and listening to repetitive music
Re: de Hazes thread.
yup... al bracht ie de laatste jaren niks meer uit en zijn zijn meeste nummers van voor mijn tijd, toch kan ik het meeste meezingen...ElektrA wrote:wat zijn er veel goeie herinneringen verbonden aan zijn liedjes.
Als ik dat al denk, dan zullen er vele met me zijn.
janken wil ik het niet noemen, maar meer dronke meelallen...dom mee janken met hem terwijl je dronken bent op een feestje....
Aan alles komt een einde... zo ook aan hazes...
helaas...
I will be back!!!
hmmz...
maybe that's because I'm a BOOMERANG!!!(and a DUCK)
BOOMerang[Salvation]
Ex-Troll...
hmmz...
maybe that's because I'm a BOOMERANG!!!(and a DUCK)
BOOMerang[Salvation]
Ex-Troll...