Forum logo
-
- ~Slimpie~
Forum logo
Ik weet niet hoe het met jullie zit,
maar elke keer als ik op het forum kom,
dan irriteer ik me elke keer aan hetzelfde ding:
Ik weet niet hoe dat bij jullie is,
maar ik heb er wat mooiers op verzonnen...
Graag jullie mening...
maar elke keer als ik op het forum kom,
dan irriteer ik me elke keer aan hetzelfde ding:
Ik weet niet hoe dat bij jullie is,
maar ik heb er wat mooiers op verzonnen...
Graag jullie mening...
-
- ~Slimpie~
gezien het feit het forum gemaakt is door een open source community die de moeite heeft genomen een forum te coderen (veel werk geloof me) en deze vervolgens kosteloos te verstrekken vind ik het niet meer dan fair deze mensen te steunen door hun logo telaten zoals deze is dat is dan ook de reden geweest voor mij om deze te laten staan.
-
- ~Slimpie~
told ya game-freaktroy wrote:gezien het feit het forum gemaakt is door een open source community die de moeite heeft genomen een forum te coderen (veel werk geloof me) en deze vervolgens kosteloos te verstrekken vind ik het niet meer dan fair deze mensen te steunen door hun logo telaten zoals deze is dat is dan ook de reden geweest voor mij om deze te laten staan.
I will be back!!!
hmmz...
maybe that's because I'm a BOOMERANG!!!(and a DUCK)
BOOMerang[Salvation]
Ex-Troll...
hmmz...
maybe that's because I'm a BOOMERANG!!!(and a DUCK)
BOOMerang[Salvation]
Ex-Troll...
troy wrote:gezien het feit het forum gemaakt is door een open source community die de moeite heeft genomen een forum te coderen (veel werk geloof me) en deze vervolgens kosteloos te verstrekken vind ik het niet meer dan fair deze mensen te steunen door hun logo telaten zoals deze is dat is dan ook de reden geweest voor mij om deze te laten staan.
je zou wel wat achter of heel mischien iets over het plaatje kunnen plakken
I found my old sig!
-=TROLLS=-Drakonen[Salvation]
-=TROLLS=-Drakonen[Salvation]
-
- ~Slimpie~
- Child_of_Q
- ~HeadTroll~
nou ja het zal wel weer aan mij liggen dan maar ik snap deze discussie gewoon niet.
Dit forum (de code dus) is niet van ons. het is ter beschikking gesteld door de groep die de moeite heeft genomen dit te coderen het is dus GRATIS!!!!
het logo is dus gewoon een merknaam voor het bulletin programma dat wij gebruiken.
uit principe ben ik dus gewoon tegen het weghalen ervan (credit where credit is due imho).
Dit forum (de code dus) is niet van ons. het is ter beschikking gesteld door de groep die de moeite heeft genomen dit te coderen het is dus GRATIS!!!!
het logo is dus gewoon een merknaam voor het bulletin programma dat wij gebruiken.
uit principe ben ik dus gewoon tegen het weghalen ervan (credit where credit is due imho).
- Tha_Burner
- ~TurboTroll~
- Child_of_Q
- ~HeadTroll~
-
- ~Slimpie~
Zoals in dit topic je kan lezen zijn er veel tegen dat het logo van php weggehaald zou worden.
Nu is het toch weggehaald, hoezo nu opeens wel?
Waarom staat er op het logo een trol?
Zoals ik het weet zijn we helemaal geen trollen zoals velen zeggen.
We zijn TROLLS en Q weet wel waar het voor staat, de s staat voor soldier.
Dus ik vind die vergelijkingen met trollen altijd zo raar die heel veel van jullie maken...
Correct me if I m wrong.
Nu is het toch weggehaald, hoezo nu opeens wel?
Waarom staat er op het logo een trol?
Zoals ik het weet zijn we helemaal geen trollen zoals velen zeggen.
We zijn TROLLS en Q weet wel waar het voor staat, de s staat voor soldier.
Dus ik vind die vergelijkingen met trollen altijd zo raar die heel veel van jullie maken...
Correct me if I m wrong.
- Child_of_Q
- ~HeadTroll~
Komt door Troy, ik liet het voor hem dit logo staan uit respect, ik had geen trek meer in discussies.
Troy is nu weg.
Ikzelf ben iets harder in dit soort dingen, geen gepiepel gewoon doen, php heeft genoeg aan de bronvermelding onderaan de pagina's, ik geef geen bal om php logo's.
Ik heb zo ongeveer 3 maanden geleurd om door mensen logo's te laten bakken die wat voorstelde.
Das nu over, dit logo gooi ik erin.
Je moet wel begrijpen Gamefreak wat een logo inhoud.
De geeikte logootjes met wapentjes, sterretjes etc etc komt me me neus uit, allemaal namaaksels vanuit AA forums, chronisch gebrek aan fantasie dus, eenheidsworst, vaak in 1 uurtje inelkaar geflanst.
Let wel voor dit logo heb ik een week werk verzet.
Dit logo moet je lezen.
De trol moet je zien als een symbool, niet letterlijk opnemen, maar onthoudt dat een plaatje meer zegt dan alleen het plaatje.
Het logo geeft grafisch de tekst weer, nl TROLLS.
Onderaan staat de tekst trolls in brand, kokend van energie dus.
Boven deze tekst staat een figuur die genoegzaam kijkt hoe hij AA laat fikken en densnoods genadeloos de laatste TROLL het veld in zou sturen om te laten zien wie er nu eigenlijk de baas is.
Ik stel ff een tegenvraag.
Kun jij je van, laten we zeggen, 5 AA clans het logo herinneren?
Deze wordt herinnerd, omdat ie vreemd is.
Tel uit je winst.
NLOPS heeft ook zo'n logo.
Tulpen met als achtergrond een helmje en de nederlandse vlag.
Betekenen die tulpen dat het boeren zijn uit het westland?
Neen, het betekent dat ze de symbolen van Nederland uitgediept hebben.
Hollands geweld zeg maar vanachter die tulpen, die helm accentueert het, de nederlandse vlag vind ik al teveel.
Tis helemaal geen slecht logo moet ik zeggen.
Einde van de logo contest bij deze.
Troy is nu weg.
Ikzelf ben iets harder in dit soort dingen, geen gepiepel gewoon doen, php heeft genoeg aan de bronvermelding onderaan de pagina's, ik geef geen bal om php logo's.
Ik heb zo ongeveer 3 maanden geleurd om door mensen logo's te laten bakken die wat voorstelde.
Das nu over, dit logo gooi ik erin.
Je moet wel begrijpen Gamefreak wat een logo inhoud.
De geeikte logootjes met wapentjes, sterretjes etc etc komt me me neus uit, allemaal namaaksels vanuit AA forums, chronisch gebrek aan fantasie dus, eenheidsworst, vaak in 1 uurtje inelkaar geflanst.
Let wel voor dit logo heb ik een week werk verzet.
Dit logo moet je lezen.
De trol moet je zien als een symbool, niet letterlijk opnemen, maar onthoudt dat een plaatje meer zegt dan alleen het plaatje.
Het logo geeft grafisch de tekst weer, nl TROLLS.
Onderaan staat de tekst trolls in brand, kokend van energie dus.
Boven deze tekst staat een figuur die genoegzaam kijkt hoe hij AA laat fikken en densnoods genadeloos de laatste TROLL het veld in zou sturen om te laten zien wie er nu eigenlijk de baas is.
Ik stel ff een tegenvraag.
Kun jij je van, laten we zeggen, 5 AA clans het logo herinneren?
Deze wordt herinnerd, omdat ie vreemd is.
Tel uit je winst.
NLOPS heeft ook zo'n logo.
Tulpen met als achtergrond een helmje en de nederlandse vlag.
Betekenen die tulpen dat het boeren zijn uit het westland?
Neen, het betekent dat ze de symbolen van Nederland uitgediept hebben.
Hollands geweld zeg maar vanachter die tulpen, die helm accentueert het, de nederlandse vlag vind ik al teveel.
Tis helemaal geen slecht logo moet ik zeggen.
Einde van de logo contest bij deze.