Gemalan
Lichten gingen niet allemaal uit. Ik feraldo, dinger en jojodep hebben nog een filmpje gekeken (weet niet meer welke). En fer en ik hebben ook nog een fles champagne gekraakt.Na nog wat gegame de avond zelf was het maar eens tijd om te gaan liggen. dit was omstreekt 02.00 - 02.30 alle slaapplaatsen werden verdeeld en het licht ging uit. Smile
+++FEAR IS A MINDKILLER+++
-
leygens, grote leugens!
Teammate heeft ook gezongen, maar dat was te erg om te filmen
Enorm leuk weekend gehad vol adrenaline en fun. Ontnuchtering kwam pas toen ik deze ochtend om 5 uur plots besefte dat ik weer met een emmer white spirit en een vod, inkt uit een drukpers aan het wassen was
Tx aan Lucifer voor de overnachting vrijdag en aan de allen die weer booze mee hadden. Alleen: volgende keer laat je mij ook een deel inslaan en meebetalen ! Ik voel me een profiteur
p.s. : Xazziri inc. is niet verantwoordelijk voor elke vorm van schade die veroorzaakt wordt door het kijken / luisteren naar de trolls gemalan video
Teammate heeft ook gezongen, maar dat was te erg om te filmen
Enorm leuk weekend gehad vol adrenaline en fun. Ontnuchtering kwam pas toen ik deze ochtend om 5 uur plots besefte dat ik weer met een emmer white spirit en een vod, inkt uit een drukpers aan het wassen was
Tx aan Lucifer voor de overnachting vrijdag en aan de allen die weer booze mee hadden. Alleen: volgende keer laat je mij ook een deel inslaan en meebetalen ! Ik voel me een profiteur
p.s. : Xazziri inc. is niet verantwoordelijk voor elke vorm van schade die veroorzaakt wordt door het kijken / luisteren naar de trolls gemalan video
The girl who replies to the question "What do you want for Christmas?" with "If you loved me, you'd know what I want!" gets an Xbox. End of story.
- POwer$l@ve
Morgen ga ik beginnen de film juist op de comp te krijgen waarna luci en feraldo hem kunnen bewerken.
Ik heb weer een onvergetelijk weekend gehad, met dank aan alle trollen.
Volgende keer zeker weer!!!!!!!!!!!
Ik heb weer een onvergetelijk weekend gehad, met dank aan alle trollen.
Volgende keer zeker weer!!!!!!!!!!!
Dan is het de volgende keer aan jou om het ontbijt op zondag te verzorgen (ik weet de weg niet (meer))Xazziri: Tx aan Lucifer voor de overnachting vrijdag en aan de allen die weer booze mee hadden. Alleen: volgende keer laat je mij ook een deel inslaan en meebetalen ! Ik voel me een profiteur
Na mijn foto toestel te hebben vergeten in q's auto, ben ik vandaag maar even naar alkmaar afgereisd om mijn foto toestel op te halen. Bedankt q voor het rijden, bedankt El voor het eten
De 124 fotos:
- De fotos in een webpage
- Alle fotos in 1 keer te downloaden 124 fotos (260MB)
De 124 fotos:
- De fotos in een webpage
- Alle fotos in 1 keer te downloaden 124 fotos (260MB)
I found my old sig!
-=TROLLS=-Drakonen[Salvation]
-=TROLLS=-Drakonen[Salvation]
Leuk verslagje!
Was heel erg geslaagd weekend. Kan Q vanaf nu symetrisch biceps trainen... en poetsen.
Volgende keer moet fun compo maar PS2 zingen zijn. Worden we iig eerste (en laatste)
(met mijn laptop, zonder lampjes)
Was heel erg geslaagd weekend. Kan Q vanaf nu symetrisch biceps trainen... en poetsen.
schuldig. Maar 1xXazziri wrote:Teammate heeft ook gezongen, maar dat was te erg om te filmen
Volgende keer moet fun compo maar PS2 zingen zijn. Worden we iig eerste (en laatste)
We zijn al voor aankomst in belgie begonnen met het gamen. Nou ja 'we'..... Pyro alleen.
(met mijn laptop, zonder lampjes)