Ik had gehoord dat juist oudere mensen of heel jonge mensen (zeg prototypen tot een jaar of 2) geen last kregen van dit H1N1 brb virus.
De gegeven reden was dat oudere mensen allang varianten van dit virus onder de leden hebben gehad en behoorlijk wat weerstand hadden opgebouwd, dit in tegenstelling tot de knulletjes en pulletjes onder de laten we zeggen 45.
Die hebben absoluut te kort aan de tiet gehangen van moeders, en moesten het hoogst waarschijnlijk doen met een rubberen fopspeen met wat suiker....
Zoals bekend krijg je naast warme melk ook pure weerstand naar binnen tegen de meest verderfelijke ziekten, helaas heeft de patatgeneratie en de achterbank generatie niet de tijd gehad om aan de tiet te hangen...ze werden direkt al teveel verwend met een pvc nepper.
Sry Iban, jij bent met je generatie gedoemd eerst aan de tiet te hangen om zodoende voldoende weerstand op te bouwen tegen dat brb H1N1 ding. (volgens mij wil je het wel eens zijn met me aangezien ik hier terplekke een mooi alibi verstrek om eens gruwelijk aan borsten te gaan hangen...)
Laatste nieuws is trouwens dat het inmiddels tot Mexicaanse virus omgedoopte variant van de brb H1N1 virus gevoelig is gebleken tegen antivirale middelen oftewel virusremmers.
Duzzz, ieder kan weer lekker slapen en wachten tot de volgende uitbraak en Gunn moet nu 300 strafregels blindtypen in het rood met groen achtergrond met de tekst:
STFU, BRB, LMAO, FUBAR, ASAP, BBL, FFS, IMHO, THX, OMFG.
ZOMG....niet meer doen eh
God provides, Men decides...
(Gave avatar eh!! Beken maar jullie zijn jaloers!)