FFOW: Frontlines, Fuel of War.
Ditmaal een spel dat gemaakt is door een team vergelijkbaar met Dice, nl KAOS/trauma.
Ik heb gelezen dat zij de ontwikkelaars waren van BF dessert combat, toch geen misselijk spel.
Het spel draait op een unreal 3 engine (bijna elk next gen spel lijkt wel op die engine uit te komen...) en het zit een paar jaar in de toekomst. (hmm dat hebben we meer gelezen)
Dit vind ik wel bijzonder, wijkt wat af van wat we normaal te zien krijgen:
Houdt volgens mij in dat je landje moet veroveren, niet alleen door simpel een vlaggetje van kleur te laten veranderen, maar ook bijvoorbeeld door documenten te vinden, iets uit te schakelen (mensen of posten) of een aantal kills dat gemaakt moet worden.Frontlines combat system:
The main game mechanic featured in Frontlines: Fuel of War in both in single player and multiplayer, is the ability to join the forces on the front line. This front expands across large portions of a mission and will require a strategy to achieve the contextual objectives in order to move this front forward. Not only does this system keep the battle centric and players in the midst of the action, it gives a unique sense of advancement as your Division is rewarded with territory for their victories.
Net ffies anders dus, wel teamorientated trouwens.
Hier de site:http://www.frontlineswar.com/index.php
Reviews zijn over het algmeen positief, al maken ze wel veel vergelijkingen met BF2.
Hier wat fotootjes
Uitgave van dit spel is vervroegd van herst 2007 naar zomer 2007.
Wordt dus een hete zomer met al die verse spellen.