FFOW, wat impressies voor 2007 partII

Game and clan related matters
Post Reply
User avatar
Child_of_Q
~HeadTroll~
Posts: 2960
Joined: 26 Aug 2002 22:32
Location: Alkmaar
Contact:

FFOW, wat impressies voor 2007 partII

Post by Child_of_Q » 06 Jan 2007 13:09

Om het gamersbloed wat te laten borrelen na tip quakewars eerder hier de volgende.
FFOW: Frontlines, Fuel of War.
Ditmaal een spel dat gemaakt is door een team vergelijkbaar met Dice, nl KAOS/trauma.
Ik heb gelezen dat zij de ontwikkelaars waren van BF dessert combat, toch geen misselijk spel.
Het spel draait op een unreal 3 engine (bijna elk next gen spel lijkt wel op die engine uit te komen...) en het zit een paar jaar in de toekomst. (hmm dat hebben we meer gelezen)
Dit vind ik wel bijzonder, wijkt wat af van wat we normaal te zien krijgen:
Frontlines combat system:

The main game mechanic featured in Frontlines: Fuel of War in both in single player and multiplayer, is the ability to join the forces on the front line. This front expands across large portions of a mission and will require a strategy to achieve the contextual objectives in order to move this front forward. Not only does this system keep the battle centric and players in the midst of the action, it gives a unique sense of advancement as your Division is rewarded with territory for their victories.
Houdt volgens mij in dat je landje moet veroveren, niet alleen door simpel een vlaggetje van kleur te laten veranderen, maar ook bijvoorbeeld door documenten te vinden, iets uit te schakelen (mensen of posten) of een aantal kills dat gemaakt moet worden.
Net ffies anders dus, wel teamorientated trouwens.
Hier de site:http://www.frontlineswar.com/index.php
Reviews zijn over het algmeen positief, al maken ze wel veel vergelijkingen met BF2.

Hier wat fotootjes
Image

Image

Image

Uitgave van dit spel is vervroegd van herst 2007 naar zomer 2007.
Wordt dus een hete zomer met al die verse spellen.
Last edited by Child_of_Q on 14 Mar 2007 21:12, edited 1 time in total.
God provides, Men decides...
(Gave avatar eh!! Beken maar jullie zijn jaloers!)

User avatar
ibaneez
~HippyTroll~
Posts: 517
Joined: 28 Sep 2006 23:56
Location: achter mn pc

Post by ibaneez » 06 Jan 2007 13:13

Ziet er interresant aan ben alleen benieuwd hoe zwe het marketing wijs gaan aanpakken, omdat het geen echte opvolger is zullen ze toch wel moeten zorgen dat mensen dr vanaf weten om een community te krijgen die redelijk groot en stabiel is :)
I was born naked and screaming in an explosion of blood. I intend to die the same way.

314R
~JuniorTroll~
Posts: 365
Joined: 29 Jul 2005 20:44
Location: Bredene, Belgium

Post by 314R » 07 Jan 2007 20:45

Knap, maar vraag me af hoe ze zicht gaan kunnen onderscheiden, want ziet er toch heel BF. Door andere objectieven, misschien, maar ik vermoed van niet!
Image

User avatar
Child_of_Q
~HeadTroll~
Posts: 2960
Joined: 26 Aug 2002 22:32
Location: Alkmaar
Contact:

Post by Child_of_Q » 04 Feb 2007 20:21

Ook hier maar even een update van doen.
Release date is hetzelfde gebleven tot nu toe geloof ik, zomer 2007 dus.
Ik heb gelezen aldaar dat ze tot max 32 mans servers gaan, lijkt me wel genoeg ivm chaos.
Ditmaal een net gepubliceerde pic van een of ander kereltje dat een drone bestuurt, kekke he, gaat absoluut door waar BF2 is gestopt :)

Image
God provides, Men decides...
(Gave avatar eh!! Beken maar jullie zijn jaloers!)

User avatar
Child_of_Q
~HeadTroll~
Posts: 2960
Joined: 26 Aug 2002 22:32
Location: Alkmaar
Contact:

Post by Child_of_Q » 02 Mar 2007 10:44

Ook hier een nieuw interview van de makers.
Hier het linkje:
http://pc.ign.com/articles/768/768783p3.html

Heel veel eyecandy.
Ik zag nu iets in dit interview dat wel eens een nekkebreker kan worden voor dit spel om het te laten uitgroeien als grote community.
Ze hebben een concept aangenomen dat het ranking whoren tegen moet gaan.
Hier dat stukje uit het interview:
Like Call of Duty 3, Frontlines' online ranking system isn't persistent. Leave the server and you're back to square one. Considering how popular ranking is in Battlefield, it's a surprising design decision, but one that Frank is quick to justify. "It is a nice feature of Battlefield, but it really hurts the mod community, and it hurts the clan community." Judging by the struggling popularity of high quality BF2 mods due to the phenomenon of rank-whores, he's got a point. He continued "We also felt that with the speed of our game and our role system, we didn't need to make it persistent."
Op punten heeft ie gelijk, maar game logica zegt gewoon dat ranking scoort eh, ondanks de bijwerkingen.
Toch een mooi spel hoor.
God provides, Men decides...
(Gave avatar eh!! Beken maar jullie zijn jaloers!)

User avatar
ibaneez
~HippyTroll~
Posts: 517
Joined: 28 Sep 2006 23:56
Location: achter mn pc

Post by ibaneez » 02 Mar 2007 16:54

dikke PLUS wat mij betrefd
I was born naked and screaming in an explosion of blood. I intend to die the same way.

User avatar
-=TROLLS=-Barticus
~GiantTroll~
Posts: 1574
Joined: 26 Aug 2002 23:53
Location: Zwolle
Contact:

Post by -=TROLLS=-Barticus » 02 Mar 2007 20:37

Het ranking systeem mag dan anders zijn en op COD lijken, ik vond dat nooit een probleem bij COD, wel leuk zelfs en overall scores kon je ook bijhouden op speciale sites, alleen heb je niet zoveel stats als bij BF maar als de game leuk is maakt dat lijkt mij niet veel uit. COD is best populair. Ik zie op die pic met die heli ook een op afstand bestuurbare robot ofzo, achter in de foto. Ziet er geinig uit.
A fun multiplayer game is something that is more of a product of passion, creativity and intelligence !
Image

User avatar
Child_of_Q
~HeadTroll~
Posts: 2960
Joined: 26 Aug 2002 22:32
Location: Alkmaar
Contact:

Post by Child_of_Q » 16 Mar 2007 13:41

gamer.nl heeft een review geschreven die over het algemeen wel lovend is:
http://www.gamer.nl/doc/37928/2
Goed in de gaten houden dit spel.
God provides, Men decides...
(Gave avatar eh!! Beken maar jullie zijn jaloers!)

User avatar
gunnie nl
~OlieTroll~
Posts: 1528
Joined: 06 Oct 2002 15:29
Location: zeeland
Contact:

Post by gunnie nl » 16 Mar 2007 20:46

ziet er te goed uit om waar te zijn.

beetje hoog art gehalte in de screenie's maar we wachten af.
ma unreal engines zijn altijd oke ;)
Image

Image

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 140 guests