Battlefield 3

Demo's, previews, reviews
User avatar
Waldow
Posts: 352
Joined: 28 Nov 2007 16:46
Location: Neerlinter (België)

Re: Battlefield 3

Post by Waldow » 02 Mar 2011 17:40

begin inderdaad maar te sparen want het zal nodig zijn, bekijk deze ingame trailer maar eens. Vergeet hem niet op HD-kwaliteit af te spelen, het is de moeite waard.

http://n4g.com/news/711461/battlefield- ... ay-trailer


Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik zat te kwijlen :lol2:
Image

User avatar
-=TROLLS=-Barticus
~GiantTroll~
Posts: 1574
Joined: 26 Aug 2002 23:53
Location: Zwolle
Contact:

Re: Battlefield 3

Post by -=TROLLS=-Barticus » 02 Mar 2011 22:08

nice nice nice :mrgreen:
A fun multiplayer game is something that is more of a product of passion, creativity and intelligence !
Image

User avatar
Child_of_Q
~HeadTroll~
Posts: 2960
Joined: 26 Aug 2002 22:32
Location: Alkmaar
Contact:

Re: Battlefield 3

Post by Child_of_Q » 02 Mar 2011 22:17

Mooie beelden, ik had geen idee dat er ook een singleplayer deel in zat.
Dat had BF2 echt niet, daar ging alle energie naar de multiplayer.
Hopelijk doet het BF3 geen kwaad.
Ik zag dus nu de wel frostbyte engine 2 in actie en dat is voor het eerst, BC2 heeft die niet.
Yup dit eist een upgrade. :mrgreen:
God provides, Men decides...
(Gave avatar eh!! Beken maar jullie zijn jaloers!)

User avatar
Waldow
Posts: 352
Joined: 28 Nov 2007 16:46
Location: Neerlinter (België)

Re: Battlefield 3

Post by Waldow » 30 Mar 2011 14:19

Ondertussen zijn ook episodes 2 en 3 vrijgegeven en gaat er een grote 15 minuten durende trailer :!: :!: vrijkomen in april.

http://www.ea.com/battlefield3/videos
Image

User avatar
Waldow
Posts: 352
Joined: 28 Nov 2007 16:46
Location: Neerlinter (België)

Re: Battlefield 3

Post by Waldow » 07 May 2011 11:57

hier een artikel over clan support, ik denk wel dat het in dit artikel enkel over consoles gaat en niet over de pc-versie.

http://www.callmedom94.net/apps/blog/en ... n-support-
Image

User avatar
Waldow
Posts: 352
Joined: 28 Nov 2007 16:46
Location: Neerlinter (België)

Re: Battlefield 3

Post by Waldow » 07 Jun 2011 11:21

nieuwe fragmenten vrijgegeven op de E3 beurs met de eerst multiplayer beelden :!: :!: :!: :D

http://www.battlefield.com/battlefield3 ... cap-monday
Image

User avatar
Child_of_Q
~HeadTroll~
Posts: 2960
Joined: 26 Aug 2002 22:32
Location: Alkmaar
Contact:

Re: Battlefield 3

Post by Child_of_Q » 14 Jun 2011 22:26

Tijdens onze perspresentatie van Battlefield 3 heeft een DICE ontwikkelaar ons uitgelegd dat in de opvolger van Battlefield 2 een andere klassenstructuur heeft dan Battlefield: Bad Company 2. De ontwikkelaar van de FPS heeft op basis van feedback van spelers wat wijzigingen aangebracht.

Eén van deze aanpassingen is bijvoorbeeld dat de specifieke Medic-klasse niet meer in Battlefield 3 zal verschijnen. Dit omdat ze hadden geconstateerd dat de Medic van te ver af aanviel met zijn LMG's, terwijl de Assault-klasse druk bezig was de opdrachten uit te voeren dicht bij het front. Als men sneuvelde dan moest de Medic van te ver komen om verandering in de zaak te brengen.

De Assault-klasse is nu uitgerust met eerstehulppakketjes en defibrilatoren. Ook is de Support-klasse weer van de partij, die nu munitie-pakketjes kan uitdelen en zijn zware machinegeweer kan uitklappen op de grond, auto's en andere dekking. De Engineer is relatief hetzelfde gebleven, maar kan ook zaklampen op zijn geweer monteren en de dempers zijn hoogstwaarschijnlijk optioneel.

De klasse die het meest is aangepast is de Recon-klasse, omdat de sluipschutters volgens DICE iets te veel voordeel hadden. Daarom hebben ze nu meer last van wapenbewegingen en zijn ze op te sporen door amper zichtbare lichtreflecties. Ze kunnen nu wel hun adem inhouden om hun wapen te stabiliseren.
De Engineer-klasse is bijna onveranderd, hoewel zijn wapens niet per se uitgerust zijn met een demper. De Support-klasse is uitgerust met lichte machinegeweren die je uit kunt klappen voor meer stabiliteit en nauwkeurigheid. Daarnaast kunnen ze munitiepakketjes uitdelen. De Sniper/Recon-klasse is het meeste aangepast, omdat ze vonden dat het in BC2 te veel voordeel had. Gezien het feit dat je nu kunt liggen in de game, is de sluipschutter veel beter in staat om te verstoppen. Daarom heeft deze klasse meer last van onstabiliteit van wapens en zijn ze iets beter vindbaar door amper zichtbare lichtreflecties. Ze kunnen hun wapen wel stabiliseren door de adem in te houden.

DICE heeft ook een Call of Duty Elite-achtig systeem geïntroduceerd, genaamd Battlelog. Alle statistieken van je gevechten als BF3-soldaat worden opgeslagen, is vrij toegankelijk en kost net als CoD: Elite geen cent. Om de boel een stukje persoonlijker te maken kun je nu ook je eigen dogtags ontwerpen. Als je een succesvolle knifekill maakt, dan pak je de dogtag van je slachtoffer af om het aan je verzameling te voegen. Niet nieuw, maar het heeft wel het unieke ontwerp van de speler erop staan dit keer.
Nu ja, kijk zelf maar wat je er van vindt.
God provides, Men decides...
(Gave avatar eh!! Beken maar jullie zijn jaloers!)

User avatar
Drakonen
~GrumpyTroll~
Posts: 999
Joined: 26 Aug 2002 21:24
Location: Amsterdam
Contact:

Re: Battlefield 3

Post by Drakonen » 15 Jun 2011 10:09

Klinkt goed eigenlijk.

Ik vond de reductie van het aantal klassen in BC2 geen slecht idee.
Image I found my old sig!
-=TROLLS=-Drakonen[Salvation]

User avatar
gunnie nl
~OlieTroll~
Posts: 1528
Joined: 06 Oct 2002 15:29
Location: zeeland
Contact:

Re: Battlefield 3

Post by gunnie nl » 26 Jun 2011 10:22

Image

Image

User avatar
Child_of_Q
~HeadTroll~
Posts: 2960
Joined: 26 Aug 2002 22:32
Location: Alkmaar
Contact:

Re: Battlefield 3

Post by Child_of_Q » 26 Jun 2011 12:28

Hoe kom ik die 4 maanden tot release nog door grrrrr :x
Ik zie stukjes masthuur in back to karkand btw en ook her en der wat sharqi peninsula straatjes.
Dit gaat allemaal kapot gemaakt worden door mijn oude liefje de DAO 12 en oja in een ff-on servertje ga ik niet kijken wie er voor me staat hihi.
God provides, Men decides...
(Gave avatar eh!! Beken maar jullie zijn jaloers!)

User avatar
gunnie nl
~OlieTroll~
Posts: 1528
Joined: 06 Oct 2002 15:29
Location: zeeland
Contact:

Re: Battlefield 3

Post by gunnie nl » 26 Jun 2011 20:27

uhu die op gepimpte sharqi en karkand zagen er goed uit
Image

Image

User avatar
gunnie nl
~OlieTroll~
Posts: 1528
Joined: 06 Oct 2002 15:29
Location: zeeland
Contact:

Re: Battlefield 3

Post by gunnie nl » 27 Jun 2011 18:42

net nog eens even in hd bekeken, maar het wordt echt wel een mooie release.

dao12 met flechette ammo... ik voel wat overpowered actie aan komen.
Image

Image

User avatar
Child_of_Q
~HeadTroll~
Posts: 2960
Joined: 26 Aug 2002 22:32
Location: Alkmaar
Contact:

Re: Battlefield 3

Post by Child_of_Q » 30 Jun 2011 21:36

Al moet ik de loop vasthouden met met de DAO gaan meppen.
Het wordt mijn favo gun.
God provides, Men decides...
(Gave avatar eh!! Beken maar jullie zijn jaloers!)

User avatar
e6r6i6c
Posts: 322
Joined: 07 Mar 2010 21:57
Location: Arnhem

Re: Battlefield 3

Post by e6r6i6c » 01 Jul 2011 19:22

Hmmz heb slechte herinneringen aan die DAO, vond hem in bf2 echt te overpowered, en ben er bang voor dat dat in bf3 niet anders zal worden :( Werd in bf2 ook wel het Noob wapen genoemd, samen met de grenade launcher.
Image

User avatar
Child_of_Q
~HeadTroll~
Posts: 2960
Joined: 26 Aug 2002 22:32
Location: Alkmaar
Contact:

Re: Battlefield 3

Post by Child_of_Q » 01 Jul 2011 22:00

Ik was een hele poos nr23 van de wereld met dat ding volgens de bf2 tracker destijds.
Uren en uren geoefend met die DAO, hopelijk vind ik het weer leuk om zo hoog te komen.
Het is verdomde moeilijk om met een DAO iemand neer te leggen, je moet hem eerst even naderen tot een meter of 5 wil je hem serieus pijn doen.
Dat maakt het meteen een moeilijk wapen toch?
De noob wapens vond ik destijds de L85A1 (medic baggerding, laserstraal wapen, rode kruis pakketjes her en der), de G3 als je even button 1 onder het muiswieltje zetten (vol auto G3...) en de pkm die gewoon nooit zonder kogels leek te komen.(en maar neerkwakken die balen met ammo...
Om maar niet te praten over die GL die ze tot wel twee keer toe hebben moeten indammen vanwege de nade spam. (via een muur laten afketsen, toch iemand binnen 3m afstand raken hihi).

Reken er maar op dat alle bovenstaande geintjes er weer inzitten, maar dan op een BC2 manier.
Hopelijk moeten we nu voor het poppetje mikken ipv een meter achter hem om hem maar te raken. :!:
God provides, Men decides...
(Gave avatar eh!! Beken maar jullie zijn jaloers!)

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 124 guests