Battlefield 3
Re: Battlefield 3
begin inderdaad maar te sparen want het zal nodig zijn, bekijk deze ingame trailer maar eens. Vergeet hem niet op HD-kwaliteit af te spelen, het is de moeite waard.
http://n4g.com/news/711461/battlefield- ... ay-trailer
Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik zat te kwijlen
http://n4g.com/news/711461/battlefield- ... ay-trailer
Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik zat te kwijlen
- -=TROLLS=-Barticus
- ~GiantTroll~
nice nice nice
- Child_of_Q
- ~HeadTroll~
Mooie beelden, ik had geen idee dat er ook een singleplayer deel in zat.
Dat had BF2 echt niet, daar ging alle energie naar de multiplayer.
Hopelijk doet het BF3 geen kwaad.
Ik zag dus nu de wel frostbyte engine 2 in actie en dat is voor het eerst, BC2 heeft die niet.
Yup dit eist een upgrade.
Dat had BF2 echt niet, daar ging alle energie naar de multiplayer.
Hopelijk doet het BF3 geen kwaad.
Ik zag dus nu de wel frostbyte engine 2 in actie en dat is voor het eerst, BC2 heeft die niet.
Yup dit eist een upgrade.
God provides, Men decides...
(Gave avatar eh!! Beken maar jullie zijn jaloers!)
Ondertussen zijn ook episodes 2 en 3 vrijgegeven en gaat er een grote 15 minuten durende trailer vrijkomen in april.
http://www.ea.com/battlefield3/videos
http://www.ea.com/battlefield3/videos
hier een artikel over clan support, ik denk wel dat het in dit artikel enkel over consoles gaat en niet over de pc-versie.
http://www.callmedom94.net/apps/blog/en ... n-support-
http://www.callmedom94.net/apps/blog/en ... n-support-
nieuwe fragmenten vrijgegeven op de E3 beurs met de eerst multiplayer beelden
http://www.battlefield.com/battlefield3 ... cap-monday
http://www.battlefield.com/battlefield3 ... cap-monday
- Child_of_Q
- ~HeadTroll~
Tijdens onze perspresentatie van Battlefield 3 heeft een DICE ontwikkelaar ons uitgelegd dat in de opvolger van Battlefield 2 een andere klassenstructuur heeft dan Battlefield: Bad Company 2. De ontwikkelaar van de FPS heeft op basis van feedback van spelers wat wijzigingen aangebracht.
Eén van deze aanpassingen is bijvoorbeeld dat de specifieke Medic-klasse niet meer in Battlefield 3 zal verschijnen. Dit omdat ze hadden geconstateerd dat de Medic van te ver af aanviel met zijn LMG's, terwijl de Assault-klasse druk bezig was de opdrachten uit te voeren dicht bij het front. Als men sneuvelde dan moest de Medic van te ver komen om verandering in de zaak te brengen.
De Assault-klasse is nu uitgerust met eerstehulppakketjes en defibrilatoren. Ook is de Support-klasse weer van de partij, die nu munitie-pakketjes kan uitdelen en zijn zware machinegeweer kan uitklappen op de grond, auto's en andere dekking. De Engineer is relatief hetzelfde gebleven, maar kan ook zaklampen op zijn geweer monteren en de dempers zijn hoogstwaarschijnlijk optioneel.
De klasse die het meest is aangepast is de Recon-klasse, omdat de sluipschutters volgens DICE iets te veel voordeel hadden. Daarom hebben ze nu meer last van wapenbewegingen en zijn ze op te sporen door amper zichtbare lichtreflecties. Ze kunnen nu wel hun adem inhouden om hun wapen te stabiliseren.
Nu ja, kijk zelf maar wat je er van vindt.De Engineer-klasse is bijna onveranderd, hoewel zijn wapens niet per se uitgerust zijn met een demper. De Support-klasse is uitgerust met lichte machinegeweren die je uit kunt klappen voor meer stabiliteit en nauwkeurigheid. Daarnaast kunnen ze munitiepakketjes uitdelen. De Sniper/Recon-klasse is het meeste aangepast, omdat ze vonden dat het in BC2 te veel voordeel had. Gezien het feit dat je nu kunt liggen in de game, is de sluipschutter veel beter in staat om te verstoppen. Daarom heeft deze klasse meer last van onstabiliteit van wapens en zijn ze iets beter vindbaar door amper zichtbare lichtreflecties. Ze kunnen hun wapen wel stabiliseren door de adem in te houden.
DICE heeft ook een Call of Duty Elite-achtig systeem geïntroduceerd, genaamd Battlelog. Alle statistieken van je gevechten als BF3-soldaat worden opgeslagen, is vrij toegankelijk en kost net als CoD: Elite geen cent. Om de boel een stukje persoonlijker te maken kun je nu ook je eigen dogtags ontwerpen. Als je een succesvolle knifekill maakt, dan pak je de dogtag van je slachtoffer af om het aan je verzameling te voegen. Niet nieuw, maar het heeft wel het unieke ontwerp van de speler erop staan dit keer.
Klinkt goed eigenlijk.
Ik vond de reductie van het aantal klassen in BC2 geen slecht idee.
Ik vond de reductie van het aantal klassen in BC2 geen slecht idee.
I found my old sig!
-=TROLLS=-Drakonen[Salvation]
-=TROLLS=-Drakonen[Salvation]
- Child_of_Q
- ~HeadTroll~
Hoe kom ik die 4 maanden tot release nog door grrrrr
Ik zie stukjes masthuur in back to karkand btw en ook her en der wat sharqi peninsula straatjes.
Dit gaat allemaal kapot gemaakt worden door mijn oude liefje de DAO 12 en oja in een ff-on servertje ga ik niet kijken wie er voor me staat hihi.
Ik zie stukjes masthuur in back to karkand btw en ook her en der wat sharqi peninsula straatjes.
Dit gaat allemaal kapot gemaakt worden door mijn oude liefje de DAO 12 en oja in een ff-on servertje ga ik niet kijken wie er voor me staat hihi.
net nog eens even in hd bekeken, maar het wordt echt wel een mooie release.
dao12 met flechette ammo... ik voel wat overpowered actie aan komen.
dao12 met flechette ammo... ik voel wat overpowered actie aan komen.
- Child_of_Q
- ~HeadTroll~
Al moet ik de loop vasthouden met met de DAO gaan meppen.
Het wordt mijn favo gun.
Het wordt mijn favo gun.
Hmmz heb slechte herinneringen aan die DAO, vond hem in bf2 echt te overpowered, en ben er bang voor dat dat in bf3 niet anders zal worden Werd in bf2 ook wel het Noob wapen genoemd, samen met de grenade launcher.
- Child_of_Q
- ~HeadTroll~
Ik was een hele poos nr23 van de wereld met dat ding volgens de bf2 tracker destijds.
Uren en uren geoefend met die DAO, hopelijk vind ik het weer leuk om zo hoog te komen.
Het is verdomde moeilijk om met een DAO iemand neer te leggen, je moet hem eerst even naderen tot een meter of 5 wil je hem serieus pijn doen.
Dat maakt het meteen een moeilijk wapen toch?
De noob wapens vond ik destijds de L85A1 (medic baggerding, laserstraal wapen, rode kruis pakketjes her en der), de G3 als je even button 1 onder het muiswieltje zetten (vol auto G3...) en de pkm die gewoon nooit zonder kogels leek te komen.(en maar neerkwakken die balen met ammo...
Om maar niet te praten over die GL die ze tot wel twee keer toe hebben moeten indammen vanwege de nade spam. (via een muur laten afketsen, toch iemand binnen 3m afstand raken hihi).
Reken er maar op dat alle bovenstaande geintjes er weer inzitten, maar dan op een BC2 manier.
Hopelijk moeten we nu voor het poppetje mikken ipv een meter achter hem om hem maar te raken.
Uren en uren geoefend met die DAO, hopelijk vind ik het weer leuk om zo hoog te komen.
Het is verdomde moeilijk om met een DAO iemand neer te leggen, je moet hem eerst even naderen tot een meter of 5 wil je hem serieus pijn doen.
Dat maakt het meteen een moeilijk wapen toch?
De noob wapens vond ik destijds de L85A1 (medic baggerding, laserstraal wapen, rode kruis pakketjes her en der), de G3 als je even button 1 onder het muiswieltje zetten (vol auto G3...) en de pkm die gewoon nooit zonder kogels leek te komen.(en maar neerkwakken die balen met ammo...
Om maar niet te praten over die GL die ze tot wel twee keer toe hebben moeten indammen vanwege de nade spam. (via een muur laten afketsen, toch iemand binnen 3m afstand raken hihi).
Reken er maar op dat alle bovenstaande geintjes er weer inzitten, maar dan op een BC2 manier.
Hopelijk moeten we nu voor het poppetje mikken ipv een meter achter hem om hem maar te raken.